Followers

2011/06/27

ujian yg sama lagi

salam

aku bukan la setabah Khadijah r.a..bukan mudah utk mengahadapi ujian besar yg berlaku..aku x tau mengapa Family aku diuji begini..tp semua tu adalah rahsia Allah..aku pasti ada sbb dia bg kami mcm ni...

sebelum ni dah 2x masalah yg sama berlaku..bukan mudah nak hadapi..bukan singkat ia berlaku dan ia perlukan kesabaran yg sgt2..

abg aku sakit lagi..sakit yg kategori sama mcm aku sakit dulu..cuma dia x mcm aku..aku jenis yg degil dan kuat melawan..abg aku tu jenis yg lurus..dulu masa aku sakit..aku msh ingat siapa aku..siapa family dan kawan2 aku..ia x efek cara aku berfikir..tp lain dgn abg aku..

aku sedih..sbb sebelum ni abg aku dah baik dan pulih..kenapa dia kene lgi??? xtau sama ada kene buat org atau memang dia terkena..tp bia la ape punca tu..yg penting aku nak abg aku baik kembali...mcm dulu...
kalau x family aku akan jadi gloomy je..umah dah x kan ceria dan mcm2 masalah akan terjadi

selepas ni..aku rasa hasrat nk berbisnes tu terpaksa la aku stop dulu..dan lbh tumpu dkt family...kalau aku nk teruskan pon..aku rse aku x dpt fokus...aku cuma harap dan berdoa..agar abg aku sembuh seperti dlu...aminn

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...