Followers

2013/01/09

JANGAN BUAT INI DI PANGGUNG WAYANG!!!


Assalamualaikum

memang aku ni kaki wayang..kalau ada movie baru jek...terus aku pg tgk...hobi ni jadi sejak aku duduk shah alam..mula2 selalu tgk dekat TGV Jusco Bukit Raja tapi sekarang beralih pada GSC Setia City Mall.. sb? GSC punya tiket lg murah dan seat dia lg best berbanding dgn TGV....lg pon skrg TGV dah x bg student price...kalau tgk movie 3d kat GSC..harga dari RM17 jd RM13 jek!!! kalau dulu aku stress.. ak pg karaoke tapi sekarang tgk movie lg best..kadang kalau movie tu best aku tengok berulang kali..cth citer Abraham Lincoln the Vampire Hunter tu aku tgk 3x ...The Hobbit 2x..n citer2 lain aku x ingat plak tgk berapa kali...(x semua la aku tgk byk kali)

dan sepanjang tgk movie adalah byk perkaa yg agak Annoying la masa dlm tuu...bg aku..plis la jgn buat benda2 ni kalau nak tengok wayang..ganggu org lain jek:

1) jangan... tolak2 atau tendang2 kerusi orang kat depan...sangat2 la aku benci!!! x adab langsung..penah aku jerit sbb bengang..sakit belakang aku wey..ingat kepala aku ape?

2)jangan ...bising masa menonton..kalau tengah kelakar..ketawa tu x kisah la..ni suka bising2,ajuk2 apa orang dlm movie tu buat...selalunye oleh kaum pompuan...aku sbg pompuan pon x suka bila kaum sendri mcm ni...x penah masuk wayang ke? buang la sikap gedik tu ye..memalukan sangat2..orang lain x rasa korang ni cantik or nak ngurat pon sbb sume nk fokus tgk citer k..so distracting lah!!!!

3) sila la mandi..or kalau korang rase badan korang tu berbau..
plis la pakai myk wangi ke apa ke..before masuk wayang tu...ada yg bau pekong...hapak la...euwww...distracting jugak tau x!!! penah terjadi dgn aku n zizul tgh dalam wayang...tapi kesian time tu org yg bau hapak tu duduk sblh zizul..so aku ni just kene tempias jek...tapi still x tahan wey...aku pon pelik..sejak aku kenal zizul..x penah bau camtu..dia ni sgt2 jaga badan dan keterampilan..mcm mane leh tiba2 berbau ??? rupa2nya org sbelah...

kalau boleh jangan... bwk anak kecik...pernah terjadi satu kes...ada satu family ni bwk budak dalam linkungan 2 tahun...movie x start lg time tu...bila lampu ditutup..anak dorang ni pon nangis kuat2 sbb takut..last2 dorang anak beranak keluar..bygkan dorang dah beli tiket utk 5 seat...kan rugi...kalau anak kita tu jenis suka tgk wayang dan x ada bising2 kacau fokus orang lain x pela...

ok..tu la antara beberapa perkara yg ditegah kalau anda nak tengok wayang...plis la ye...semua orang pon byr tiket..orang nk tgk movies dgn aman..bkn dlm keadaan x tenteram..kepada gegirls yg gedik2 tu...plis stop..orang lain x nampak pon muka korang dlm wayang tu sbb keadaan gelap..x nampak pon muka korang walau korang pakai bedak putih2..lg pon orang nk tgk MOVIE LAAAA!!! 
(marah sb td tgk wayang ada group gegirl gedik camni)
 

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...