Followers

2011/06/24

unlucky :(

isk isk...sejak 2 3 hari ni aku kurang bernasib baik..2 hari lepas aku terkena sup panas masa masak..time tu aku nak cedok masuk mangkuk..tertumpah pulak la...kene dekat pergelangan tangan..x byk kene tp nsb baik x melecur..cume mcm berkesan..merah2 dan pedih sgt2..aku pun letak ubat gigi..reda skjap tp pastu pedih blk..aku pon letak aloe vera ( lidah buaya)...baru sejuk..tp kene kerap letak..sakit nye laa...semalam masa tgh maen2 dgn anak buah aku..kene cakar dgn dia lagi..betul2 dkt luka tangan aku tu..luka tu terkopek and berdarah..makin pedih rasa nye...adoi sbr jela..

aku ada citer dekat Azizul pasal tu..then dia pon dtg nak jumpa aku..kitorang pegi banting..first time dia pg pekan Banting..aku tau la sne x best sgt drr Shah Alam..tp aku happy sgt2..teruja bg dia tgk tempat asal aku..aku mcm tour guide je..huhu..tp yg x best nye...masa kitorang otw..dkt traffic light,tgh stop...

smlm banting panas sgt..kete bf ak lak x bertinted..luka aku jd pedih sbb panas..then bf aku tgk luka aku tu dan dia hembus2 bg sejuk x pedih..tiba2 aku perasan kete depan kitorang,kelisa putih...dlm tu ada 4 org budak pompuan,sorang laki tua..diaorang gelak2 pandang kitorang..then da sorang tu amek gambar kitorang....TENSION BETUL..aku marah sgt2..pehal amek pic org ni? mesti dorang salah fhm tgk kitorang time tu..ak soh bf ak kejar kete tu..sbb aku nak marah budak2 tu...angin tol time..tp bf aku kate biakan je..kalau nak letak kat internet pon lantak la..kalau dia buat citer bia dia tanggung dosa fitnah tuu...tension je aku smlm..ish!kalau aku dpat budak2 tuuu..siap r!

malam nye nak sambut bufday ayah aku...dgn family..kitorang nak pegi makan dkt nilai..ayah aku kate mengantuk sbb tu aku drve..naik kancil je,tp kedai ti black out lak..pastu abg aku kate nk pg kedai lain..dia  bwk kete dia sndri..aku bwk mak dgn ayah aku..dah la nilai tu jalan dia dkt bulatan tu gelap...naek kete kancil lak tuu..x pick up sgt...aku terlepas ikut abg aku...sbb dia bwk laju...pastu tersalah ikut kete org..then aku kene marah dgn abg dan ayah aku... :( so unlucky..wuaaa...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...