Followers

2011/07/03

tentang aku , dia dan mereka

salam

ok aku x tau nak tulis tajuk ape..x ada idea dan actually aku letih sikit(banyak gak sbnrnye)..
pertama aku nak ucap syukur sangat2 alhamdulillah sbb abg aku ada peningkatan..dia nye sakit tak berterusan teruk mcm dulu..ayah aku dah bwk dia berubat sbyk 2x..syukur sbb dpt halang drpd menjadi lebih teruk..aku happy sgt2..huhu..harap lepas ni dia akan terus sembuh dan x akan terkena sakit tu lagi..insyaAllah..amin..

sekarang ni aku sibuk dgn hal rumah..dan juga aku dah blh sambung usahakan keje2 aku..huhu..baru ni aku dah buat penempahan tp x sangka aku dah tersilap sikit tp x pela..silap itu penting kerana kita blh belajar dr pengalaman..huhu..

dan aku happy alhamdulillah dah dapat supplier yg dekat sikit dlm Malaysia..sng la pasal hal penghantaran..dulu aku ingat nak amek barang dr luar mcm dlm blog aku lg satu tu tp ada je masalah2 nye..so aku pikir aku kene stop dulu amek brg dr luar dan fokus dgn brg dr dlm..aku rasa maybe same je..memang la brg dr dalam ni mahal skit tp x pyh susah2 nak pikir bab2 transport sgt kan...

ok memang aku dah jumpa 5/6 supplier tp bila tgk barang aku rasa cme 2/3 je yg barang dia menarik..dan lg ada juga supplier yg bg barang bagus dan hrga murah tp prob nye ialah kene kuakan kos yg tinggi..aku memang x ada kos yg tinggi skrg..so amek je la cr supplier yg blh bg kos rendah skt dan blh bertoleransi..

alhamdulillah..aku cuma dapat ucap syukur pada Allah s.w.t...sbb atas rezeki yg dikurniakan..
alhamdulillah...


ps: aku dah dapat simtom sakit2 bahu..umur baru 21...adoiiii...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...