Followers

2009/12/30

..drift..drift lagi...

ahad lepas iaitu pada 2/12/09 sangat penat sebab aku pergi 3 tempat dalam satu hari..first aku pergi ke kenduri kawin spupu ayah dan kemudian pergi Mines,Serdang..ingat nak tengok wayang tapi dah lewat lak..aku kena balik sebelum maghrib..pastu pergi pulak kat tepi stadium Melawati tengok drift kat sana..
yang kelakar aku pergi dengan pakai baju kurung sebab aku tak tukar baju lepas balik dari kenduri..haha..
masa aku tengok kat tepi tu ada orang tengah main go-kart..tapi sian tak dapat perhatian lagi..orang2 lebih nak tengok drift..



kali ni yang ada cuma budak2 kp jer..dorang naik keta2 buruk yg zaman 90 an tapi masih mantap..best gak tengok dorang drift..event ni selalu ada..kalau ada sape2 minat pergila la maeps kat serdang..tepi UPM jer..tengok la dorang drift..





kesimpulan aku..benda2 camni nak suka2 boleh la..ni kan kesukaan mamat2 yang gila kan klelajuan..x per la yang penting dorang x lumba haram dan x susah kan orang..lagi satu kebanyakan yang tengok event2 ni budak2 rempit..harap2 dorang bertukar arah pada drift dan nak beli keta so x naik motor lagi..dan x ada la nak susah kan polis2 dan orang ramai lagi..so x lama lagi sukan drift ni akan makin berkembang dan kalau lagi banyak mat rempit masuk dapat la mengurangkan aktiviti haram merempit..haha

1 comment:

  1. bagus2 . hiduplah sukan permotoran demi membasmi kegejalan mat rempit . hahaha . sian ar nanti polis xde keje .

    ReplyDelete

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...