Followers

2009/12/08

platform 1..the train is coming

asssalamualaikum..haa..dah lame nak wat blog,skrg baru da masa..huawaawa..haa!! nafas lega!hehehe..aku nak jadikan ini sbg tempat aku tulis jurnal aku..untuk 1st page,kena la cter pasal diri aku..huhu..aku ana,anak kampung jer..perempuan dan seorg muslimah..


sekarang masih study dan sebenarnya banyak benda lagi yang aku nak study..iaitu learn about life..klw pasal pelajaran x ckup..aku xkan berjaya dan xkan ada masa depan yang baik..bukan belajar xbgus..tapi aku nak jadi org yang luar biasa..xnak cuma jadi mcm graduan biasa yang kua..be someone dat have multiskill person,xpayah famous pon xpe...asalkan aku da merasa diri aku bermakna..untuk org lain,diri sendiri dan keluarga..

aku suka berjumpa dan bergaul dengan orang yang dapat memberikan aku pengetahuan,ilmu dan pengalaman..i really hope to improve myself,i want to treasure dis life..actually benda pelik pada aku ialah aku suka busy kan diri aku..ble aku busy,aku dapat elak dari pkir tentang masalah aku. aku benci buang masa,seolah2 aku mensia2kan usia aku..life is short! full life to the fullest!!!

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...