Followers

2011/09/01

m-pop???? ke k-pop???

Assalamualaikum


sedang hangat sekarang dgn aura Konsert K-pop yg bakal menggegar di Malaysia x lama lagi..aku sebagai pendatang fans mereka yg x berapa baru sgt nii...memang excited la bila tau kumpulan Big Bang akan dtg..oh~teringin nak tengok GD dari dekat..tapi ticket paling murah kalau x silap rm2++....aigohhhh...dah la nak masuk study..yuran lagii...kalau RM1++ boleh la terima lagi tapi kalau tgk dari jauh mane syok...

kawan ku mona dah tanya2 nak pegi ke x..mestila nak cuma i x mampu...huuu sedeyyyyy

dan baru2 ni aku terjumpa satu page di Facebook pasal satu group Malaysia yg tiru ala gaya K-pop atau lebih tepat meniru Super Junior..aduiiiiiiiiiiiiii....M-Pop????? aku rasa geli weyyyy..ape ni..kalau nak tiru pon buat la tiru betul2..diorang ni 12 org tapi x ada satu pon yg boleh compare dgn group SUJU ni...

kalau la kan kan..korang x boleh nak tiru gaya dan fizikal SUJU at least lagu kene la mantap tapi...kalau dgr lagu dorang..aishhhh..aku sendiri sebagai rakyat Malaysia malu sgt2 dengar..terus tutup...hu???ape korang wat ni?????

OMG!!!!
kalau la orang Korea tgk...(kalau x korea..Indonesia laaaa.)...memang malu la nanti...serius..
its ok kalau nak try tiru..sbb dari kita tiru dan perhati..korang boleh la modified sikit kan....dari situ kita boleh belajar...tapi ni hasil memang gagal la...
mula2 dgr news pasal ada group baru ni aku memang happy x sabar nak tgk k..yela nak sokong kan sbg rakyat Malaysia..tapi bila dah tgk..baik x payah la...

try tgk Erul dari AF9 yg nak tiru gaya K-Pop...walau dia ni x ada aura K-pop pon dan aku bukan la peminat dia..tapi aku respect la sbb suara dia ni memang sesuai utk menyanyi lagu K-pop...apa2 lagu la pon boleh..tu yg best..dan sebab tu dia masih ada ramai peminat...

kepada sesiapa nye agen produksi pada group tuu aku harap cepat2 la korang buat perubahan..dari segi lagu la..kalau dah wajah dan fizikal aku x nak la kutuk2 sbb semua tu anugerah Allah..kira ok la kalau style dah ada kan...tapi plis ubah dari segi lagu,video dan persembahan...plis la wehhh...korang bawak nama Malaysia tau x...

ok aku menunggu perubahan korang...hopefully it will be better than before...plis ye...





 komen ini adalah ikhlas dari rakyat Malaysia yg bebas bersuara..anda masih mampu untuk berubah dan terus berusaha(gambate)



No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...