Followers

2011/10/17

Assalamualaikum

dah lame x dapat nak update blog..kalau cuti memang byk je benda nak tulis

sbb sekarang bukan masa utk bercendana dgn blog..aku tulis dlm ringkasan paling malas bagi aku..

  • aku x sihat sejak masuk shah alam..x ada satu hari pon aku sihat...dan kene demam byk kali..kerap ke klinik(4x pg)..asyik makan ubat je..tp x sihat2..last2 aku ke klinik Homeopathy  Bangi,baru la sembuh :)
  • duit aku banyak habis sem ni..PTPTN mcm nak bg ke x nak sebenarnye ni...dah tgh sem...hmmm..
  • ada trip ke Bangkok tapi aku x pg sbb skrg tgh Banjir...better aku ikut trip batch zizul ke Beijing or Korea..huhu...
  • aku pelik dgn kelas Design sem ni..mcm jd student Mechanical engineering lak..@-@
  • sem ni best sbb boleh jumpe zizul tiap2 hari...hehe
  • tu je..k tata

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...