Followers

2012/04/03

semester 06

Assalamualaikum

dah sebulan lebih baru nak post pasal masuk sem 6 ni...sebab buzy dan kalau ada masa pun malas nak type..hmmm sem ni aku rasa lebih baik dari sem sebelum ni..kenapa? sbb pertama aku dah ada umah baru..bilik baru..yeah..privacy more,kawan2 dlm umah baru ni pon lebih baik dari sebelum ni..

banyak yg aku dah hadapai masa sem ni contoh sem ni aku dapat sambut birthday party dari housemate aku..ouw..rasa terharu sangat2...ni la first time dapat birthday party..sebelum ni family aku buat dah siap2 plan..tu pon kali terakhir masa umur aku 14 tahun...huhu...x sangka dah tua2 ni dapat lagi party tok aku...thanks pada kawan2 yg sediakn birthday party tu dan thanks pada Azizul sbb sorokkan benda ni..yeah,..thanks for the surprise~




 thanks to kawan2 yg sudi datang memeriahkan majlis...dan yg dtg support anna...thanks to maisarah,fareha,puteri,ika,aki,syak,ridwan,aifa,fuad dan din...serta that guy azizul..love u all
ni masa kita sambut sama2..yeah~..makan dekat Fish Market Manhattan...Putrajaya....


i love u my frens n syg ~

ehem2..lepastu kan aku busy dengan kerja2 pergi site je..buat itu buat ini..last2 sakit...
 hee dapat kawan2 baru...sume awesome2 gitu..




haha...termuntah2 dan demam..huuu...sampai kene duduk wad unit kesihatan uitm,kene cucuk injection 2x dan masuk air sampai aku rasa boring giler...dan yg aku x boleh tahan adalah aku jadi x keruan lepas kene injection tu...ada je x kene.....alhamdulillah dapat MC 2 hari...huhu.... 




huhu sekarang ni tengah selsema lak..nak makan jap gi...

P/S: maybe bulan 8 ni jadi ke x? sb kalau jadi aku akan makin bz la nampaknye


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...