Followers

2012/05/12

pecah masuk

Assalamualaikum

beberapa hari lepas rumah sewa aku kene pecah masuk..actually time tu cuti mid sem, aku x blh bagi tahu dekat family cuz kat problem besar,hmmm hal family malas nak citer,lagi pon ayah aku dah cakap,kalau ada byk keje x payah la balik, ayah aku siap suruh tukar no ape bagai...so aku balik kejap je time tu utk jenguk ayah,lagi pon aku nak buat keje memandangkan tenet kat umah kampong x leh pakai,...mula2 aku ingat nak tlg utk id day hari rabu,tiba2 dorang extend hari jumaat plak...adui...aku baru ingat nak balik esoknya tapi pagi tu kene Pecah Masuk Pulak!!!

boleh pulak aku x sedar langsung time tuuu...ya Allah,aku bersyukur aku x diapa2kan time tu,sbb time tu aku tgh mandi,rumah akus ebelah sekolah dan kedai,so kalau siang2,ada bunyi bising2 laaa...so aku memang x sedar langsung time tu...bila zizul sampai,aku nak kunci umah baru aku perasan grill n mangga dah kene pecah...

aku hilang lappy,fon dgn wallet..warghhhh sedey nye time tu...tapi nape aku boleh pulak relax lagi..nasib baik desktop aku dia x curi,maybe dia x sempat nak cabut2 wayar kan sbb dia tau ada org...rupa2nya rumah depan sebelah nya pon kene curi,tapi dorang x rugi pape la..aku je yg rugi besar..

mcm tau2 je aku nk jual lappy tu,even u lappy lama,tapi aku sayang sbb tu pemberian dari mak aku,dan fon tu aku beli dgn duit gaji masa practical..yg paling x best bg akuialah wallet aku hilang...damn!! dalam tu ad akad matriks zizul yg lame,aku suka sgt gambar tu sbb pic dia masa muda2~tlg la pulangkan balik....

yg aku x suka citer tu dah tersebar luas kat satu batch aku..or semua batch???? warghhh....
 

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...