Followers

2009/12/15

Blur lagi laa

hm..aku masih tak pandai nak tulis blog ni lagi..tapi aku akan cube treasure gak..baru brape hari aku try..aku memang agak lambat sikit kalau pasal komputer ni..kena buat banyak kali,tapi kesian aku masih tak da follower lagi..isk..isk..tak tau aku nak cari macam mana..byk lagi aku kena belajar..cuti ni lebih baik aku buat benda yang aku tak tau buat ni..




sebenarnya sblm cuti aku dah buat perancangan mcm2,nak study sal plan la,photoshop la,editting.mcm lagi..for improve my skill..tapi tak dapat-dapat gak..mcm2 benda datang dan godaan.. haha..terutamanya anak2 buah aku..bila diorg datang aku tak boleh buat apa2..asyik nak melayan diorang jer..nt kalau dah balik kampus mesti aku rindu diorang sangat..hihi..

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...