Followers

2009/12/17

kebosanan yang menggila..

ai..bosan la..walaupun ada byk benda nak buat tapi hati tak kuat..so malas..haha..cuti dekat 2 bulan ni kalau aku keje dapat la income tapi ayah aku tak bagi keje..hm..susah la jadi anak bongsu ni..




hm..aku tak tau kenapa tapi aku dapat rasa ada sesetengah orang pikir aku ada tipu diorang..
contoh..hari tu ada org tanya aku ada blog ke tak..aku ckp la aku ada tapi serius aku tak tau address dia..aku xtau url dia..lebih tepat aku tak tau mana satu yg betul..aku baru2 lagi nak buat..takda sape ajar..aku buat2 sndiri..susah la nak explain..pastu aku tgk dia dah bosan..ingat aku tipu la tu..xpela..aku maafkan..
kalau aku kat tempat dia pon aku maybe pkir yang sme..

hm..tapi kalau dia dah teror buat blog..nape dia tak bagi tunjuk skit kat aku yg masih freshy ni..
jgn la kedekut ilmu sgt..ape la..kan tolong-menolong bagus..sebangsa dan seagama lak tu..
ni la orang kita..

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...