Followers

2009/12/21

formula drift malaysia



haahaa..semalam aku pegi tgk formula drift kat Serdang..masa pegi tu mcm tak ramai tapi bila dah masuk baru nampak gerombolan manusia..pegi on the spot memg kurang la sbb xda kamera,fon lak habis battry..ai..dpt ambil skit gambar jer..

kat sana mcm mini F1 Sepang la tp aku lbh suka cmtu sbb kita blh tgk puas2 dr kat F1 cuma nampak seimbas jer..dah la tiket mhl..FD tiket murah jer..klau grandstand rm50 somethg la..tp dah soldout so beli yg rm18 jer..tp member yg belanja..aku belanja dia makan..






boleh la tahan kat sana xda la penat sgt mcm aku pegi F1 dlu..yg best bila Malaysia menang..hehe..dijali lar..best ar..dia memang teror drift..aku sempat la ambil flyers pic2 drifter yg aku x kenal dr thai..aku xtaw nak wat apa dgn benda tu..aku x minat mintak sign2 sbb bkn guna pon..hahaha..tp yg penting aku enjoy smlm..

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...