Followers

2010/08/16

AlerT! Virus!

haa,,,aku telah terjangkit satu virus yg sama..LAGI! 
iaitu ialah virus facebook!!! semua ni gara2 upload pic2  masa pergi trip kat langkawi...sebab nak mempromosi diri nyer pasal...haha...ramai member bg komen dan tag pic2 tu...hbs la masa kat depan laptop on9 tengok benda2 tu...

dah tu keje dan assignment banyak tertangguh dan dah kena marah bberapa kali ':(..dui...dah lama x main fb skrg dah jadi ketagih blk..

tapi baru2 ni aku terpaksa buke gak fb sebab nak tgk fb client aku iaitu dato bernard chandran..aku bg msj kat dia tapi x bls pon..aku rse fb tu memang dia punye cuma bkn dia yg manage...erm..geramnyer sye.....
jeles lak kat fareha sb dia dpt contact client dia...uish..best nyer la..

asssignment tiap2 hari ada submission...haa...ble la nak rehat..ak dah dekat 2 bln x blk umah..jeles tgk member yg da masa nak blk..rindu sgt dgn mak ayah n ank2 buah aku...maybe aku akan blk 3/9 nanti dgn sepupu aku..nasib baik la adi ada...aku takut mengantuk jer bila aku drive blk nanti..dah la 3 jam..
mesti skt belakang...ngeh~kete aku x basuh2 lagi sebab asyik hujan jer..

npe makanan kat bazaar tu kotor?? dah bbrpe kali aku sakit perut taw..smlm aku mkn kat kfc..bru xda sakit pape..tp xkan la nak makan kfc je...tu pon adi blnje..aku memanh kne berjimat skrg..sebab banyak duit nak guna nanti...nak blk lagi...dui...

ok la..ak nak stop sampai sini..pas submission aku open lg...(maybe..huhu)
doakan la aku dapat siapkan projek kali ni dgn jayanye..sbb student dr shah alam nak dtg tgk work kami pas raye..takutnyer la...

p/s:  nak gi terawih kat utp...hehe...nak ikot x??

2 comments:

  1. what?!
    shah alam nak datang?
    seriusss?

    bile nak berbuka sekali?

    ReplyDelete
  2. yup..kan pn ramlah dah ckp..time tu ko absent la..

    ble2 sje dong~

    ReplyDelete

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...