Followers

2010/08/27

?????!!!???XD

erm...aku x tau nak tulis ape dekat tajuk..bia la..x penting pon(hihi)...semalam bru submit 2nd project dan hasilnya sgt tidak memuaskan..bg aku ni la project yg plg aku x puas hati...erm..salah aku gak kot...sbb buat kerja slow and x teror ...

sem ni sgt la penat dan byk bnda yg aku kena rushing..tapi aku memang x puas hati dgn design aku sendiri..aku rse menyesal sgt2 sbb x ckup mse tok completekan work ak tu..pas hbs present tu x taw npe air mata ni x dpt tahan trus kua...maybe sbb aku rse penat sgt,rindu yg teramat pada mak ayah aku dan x puas hati pada design aku sndri...memang sedih la..rse nak blk umah jer...thanks to puteri dan ridwan sbb dorang yg tenangkan aku time tu...

yg x blh aku lupakan adalah shari sblm ak nak present tu aku demam panas dan terpaksa la aku siapkan 4 perspektif dlm 1MALAM shje..memang hancur la..sok pas present aku pergi unit kesihatan..dpat la mc..aku terus tido pas bbrpe mlm xdpt tido..sdg aku sdp2 tido tbe2 ayah aku kol...mse tu aku rse down sgt...trus air mata aku jatuh lg...yela...rindu sgt dgn ayah,mse dmam2 cmtu la teringat kat umah..at least kat umah kalau kita skt ada la yg nak jge dan tgk2 kan kita..kat sini sorang2 jer..

tp ak sbr jela..da smggu lg nak blk..smlm gak tgh2 demam aku rajinkan diri gak anta member gi bus stop kat bndar u..mse blk sorg2 tu..ak hampir2 nak ter ACCIDENT lagi....takut sangat time tu..kete yg aku drive tu cam nak terbalik jer..maybe sbb aku dah penat sgt atau gatal nak drift????hehe...(dah tau kete tu x blh drift nak wat gak)

ok la..tu jela yg aka dpt kongsikan setakat ni..ak nak upload lg pic2 mse id X dgn majlis bke pose jap gi...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...