Followers

2010/11/07

relation-sHiP ka??

hee~aku nak luah sesuatu yg sgt2 lucu..haha..erm baru2 ni aku dah tukar status aku dr single ker relationship dlm fb aku..haha..sbnrye aku saje tukar sbb dah perasan sgt dengan GD!!hee~idol korea ke 2 yg aku suke lepas Won Bin..sbb nape aku suke dia adalah dia ni Rapper tok feveret group yg aku suka...BIG BANG!!!.. yg lagi best dia ni leader tok group tu..byk2 group korea yg aku suka cuma la BIG BANG jer cuz lagu2 dia walau aku x fhm tapi bez~huhhu..memang aku suke laki2 yg cute2..tmbah2 lagi dia ni rappers..mcm MIKE SHINODA..hee..cme dia ni muda lg dan kawaii sgt2..hee..

aku memang x minat laki2 yg hensem,bkn x suke diorang cuma ntah nape dlm pikiran aku org2 hensem ni ada sisi GAY atau lebih tepat HOMOSEKSUAL..haha..jahatnyer aku..tapi memang aku lebih suka pada laki2 yg comel2..hee~mcm GD,Kim Bum,Koike Teppei..hee~dan aku sangat suke tgk laki2 yg pakai shirt wrna putih..wink2~so gatal la ann ni..haha

 G-dragon
hee..actually aku single lagi..nth la..lg best cmni..xpyh nak pkir jge hati org..relax jer..lg pon msh blm aku temui laki2 yg ada ciri2 aku nak..erm..bkn la cam org atas ni sgt..cuma nth la..malas aku nak pikir..aku da bnyk lagi bnda kene pkir..haha
study la AN!!!

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...