Followers

2011/05/20

semester 4 practical trainee

yes alhamdulillah...

dah habis semester 4 dgn kurang jayanye...why? it wasn't like wat i have thought... ok firstly,aku terpaksa tukar tempat practical sbb lect (EN MAT NOR aka EN NOT) tu kate tempat tu x byk keje ID so aku pon susah cari la...and finally get a place near with my previous company...name company tu Sellaria Design & Associates.

hmm...byk bnda trjadi ... some was sweets but some was not..dkt sini la tiba2 aku terasa ragu2 nape la aku amek kos ID ni...tp ape yg aku dah buat aku akan teruskan..tp nape aku ckp cmtu? becuz after have been exposed to id's environment,aiggoooohhhh...dat was damnly not suitable for a future wife, like me...hurm...keje kene salu lebih masa n have to give 110% focus and commitment..dah la study susah keje lagi la.. damn! tp aku da plan..maybe after grad aku nak keje just 4 or 5 years..gain experience and then have my own business...freelance or so watever...asalkn blh duduk umah n in same time..making money....

ok enuf wif da heavy..haha..wanna story bout my lovely future hubby...hehe...
some of my frenz da ckp, 'CEH KATE DAH XNAK CINTA CINTUN LAGII...PERGHHH'..yes,i have lied to myself..tp sape blh tentukan masa depan kan? n yes gain...dlu memg aku dah x nk bercinta becuz pkir2 nak lepas grad baru la..tp benda yg Allah dah bg.. seorang lelaki yg sgt2 syg dan ambil berat pasal aku kan...aku pernah terluka gler2 dan memang xnk mencari pon,bg aku cukup la berkawan..aku dah x mahu pikir2 lagi...tp..ermm....maybe ni semua ujian...tu la aku ckap besar lagi kat member2 pasal x nk kapel la ape la...haha..insyaAllah..kalau ada rezeki...moga dipercepat hubungan yg lebih rasmi ...huhu...

ok2..lets story how its happen...hahahahaha...nak gelak dulu..ok...semua ni trjadi masa suatu hari member aku da tegur pasal satu kes ni,aku x ingat...dia kate ' APE LA KO NI ANA,TU KAN SENIOR,KO NI SENIOR SNDIRI PON X KENAL..KAT FB TU BYK SENIOR KAT PAGE PEREKADALAMAN UITM PERAK..KO PEGI ADD..HAAAA' ..ceh..aku dulu jarang gi studio memg la x kenal...yg femes je la aku kenal
..hmm...pastu sbb ada mase lapang,aku pg la add senior2 kat dlm page yg member aku ckp tuu...memg ramai yg aku x penah jumpe or kenal pon...haha...pastu nth cmne,satu hari aku x kenal org ni or ingat yg aku da add ke x...tp da kat home page aku..dia tulis status 'sape nak jadi vokalis band dia blh la bg name n audition' then i'm just joking by like dat status..tibe2 dia chat aku,kate minat x..pastu mse tu la first time aku berborak dgn senior aku yg jgk amek fast track tp batch sblm aku la...name dia 'AZIZUL FITRI'


dats da man!!!!haha..dulu mula2 aku takut dgn dia sbb ada member kate dia ni garang, ske marah2 n x suka la dia ni..pastu tiap kali dia nak chat dgn aku, memg la takut  tp layan jela..camterpaksa je kan..haha..da one time tu aku bengang dgn fb n nak delete je org2 kat dlm tu...mse tu nak delete dia la tp tbe2 dia chat dgn aku..so x jadi la delete dia....haha... masa tu dia tgh practical dan aku baru habis sem 3..so masa tgh byk cam tau2 je..masa tu aku salu chat dgn dia,tanya pasal hal2 practical then da gak cter2 sal personal..haha..dia byk persamaan dgn aku....x sangka la...nth cmne la leh rapat maybe sbb aku tgk dia ni x dala yg mcm kawan aku dlu tu ckp,x garang pon..dia ok je...

mse ktorang makin rapat,dia byk ambil berat pasal aku...dats da point! yaya..aku sgt tersentuh kalau ada org ambil berat sal aku cuz aku ni x ramai kawan sejati...so dah lame2 dia pon dgn aku dah da perasaan yg sme...heee..sampai situ la je ye...skrg ni dia pon dah dtg salu jumpe family akuand... family dia pon dah setuju dgn hubungan ni...alhamdulillah...


yes i'm really2 in love rite now..haha...
pray da best for us k~aminnnn








No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...