Followers

2011/06/08

about her

hee...aku pernah nmpak amoi ni before dis...mse part 3 degree..kat lappy kawan aku...then kawan aku kate sbb aku ni chinese look so sepadan dgn gaya dia..mse tu aku x peduli sgt cuz aku rse style minah tuu mcm sesuai tuk negara bermusim sejuk...

then satu hari aku ternampak satu website yuna dgn dia...baru la aku tau yg dia ni kwn yuna dan juga stylish dia...wawa...nme dia HANA TAJIMA...dia ni pan asia yg masuk islam...dan dia juga adalah sorang fashion designer dkt UK...pengasas MAYSAA dan dia memang cantik..bila tgk dr dekat..rupenye dia ni rendah jer..maybe agak tinggi cam aku la... then dia dah kawen umur dia muda lagi dlm 23/4 gitu...bagus kan..da kerjaya,style tersendiri dan dah berkeluarga...sgt jeles dgn dia sbb dia ada semua impian aku~




baru2 ni aku ikut style hijab dia cuz aku rse cantek je..hee...

haha....camtula...beza sket dgn muka aku b4 dis tp style dia sng jela..x susah pon

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...