Followers

2011/06/16

Stormtrooper from Star Wars...jeng jeng...dah turun ke bumi....

hai semua...korang minat x Star Wars?? 
actually aku bukan la peminat dia..ak cme penah tgk 2x je mse citer dia yg first dagn episod akhir..tu je yg aku rasa best...yg laen tu aku x minat..kali ni aku jumpa lak pic2 pasal satu ikon dlm citer tu..
kreatif betul photographer yg buat gambar ni...saksikaaaaannn...kedatangan STORMTROOPER


bermain-main dengan gajah
                                                bermain-main dengan gajah
taming a yoshi
taming a yoshi
gmailing luke skywalker
gmailing luke skywalker
menghapuskan selsema babi H1N1
menghapuskan selsema babi H1N1
fishing in the toilets
fishing in the toilets
memanjat set drum
memanjat set drum
main sepit-sepit kepala
main sepit-sepit kepala
main masuk-masuk kepala dalam botol
main masuk-masuk kepala dalam botol
memusnahkan istana pasir
memusnahkan istana pasir
sibuk main bubble wrap
sibuk main bubble wrap
menikmati permandangan tepi pantai
menikmati permandangan tepi pantai
serangan pikachu gergasi
serangan pikachu gergasi
abseiling
abseiling

Hahaha menarik tak aktiviti stormtrooper waktu lapang ini?aku suka sangat pic2 ni sangat kreatif....

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...