Followers

2011/08/08

down mood :(

ok im down im down and im down!!!!

bla bla bla..
rasa pose2 ni nape tiba2 boleh mabuk???
sbb bila tgk senior nye blog!

ok im jealous..n jealous n jealous
he's really a veryyyyyyy such an excellent junior designer~
maybe baru junior tp hebatnye dah mcm senior designer


 bila tgk work2 dia,aku rasa mcm aku ni x layak lgsung nak bersaing dgn dia
ckup ke ilmu aku  nk masuk shah alam ni??
aku risau bila aku dapat tau ada 2 org fast track dr perak last sem yg REPEAT!

ok sbb tu aku takut aku takut dan aku takut~
maybe dia hebat kan sbb dah belaja wat perspective dr menengah rendah
dan rendering dia juga dpt perhatian dr lecturer2
aku?
(garu pale jap....hmmm)

so mcm mane aku  nak tempuhi sem depan??? aura nye aku dah terasa
makin nak masuk bulan september makin aku takut k

so aku dah amek keputusan
pasni...i quit!!

ok bkn id tp bisnes tuu...aku nak fokus sebulan ni dgn id..ok id!!!
interior design!!(tp exterior pon ada~)
pasni kalau ada yg nak beli je aku layan..serius buyer k
yg ngada sory x layan..aku penat  da..
duit yg ada skrg alhamdulillah ckup la gak byr sewa umah
baju raya insyallah...(itu x penting!)


pasni nak rajin kan diri dgn beli buku,wat research,sketches,3d,perspective dll
ok aku x nak dah down..

 ps:serius kalau tgk blog si senior tuu..mesti jeles2 teramat2!!!!




No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...