Followers

2011/09/07

first time beraya bersama

Assalamualaikum

raya tahun lepas adalah permulaan perkenalan dgn dia..dan tahun ni pula beraya bersama dgn dia..dua hari lak tuu..hihi...hari pertama kami ambil gambar di Taman Botani Putrajaya...dan di Alamanda..
ingat kan time tu nak ke rumah zizul tapi sebab aku kurang sihat(selsema) so kene delay esok nye...hari first aku pakai baju hijau(baju lame je) dan zizul pakai kemeja hitam

Di Taman Botani

pakai timer

suka ambik pic aku tgh x cool...hmmm...

Di Alamanda

ni kat roof parking

x ada orang atas ni...x ada la malu nak bergaya mcm2 pon..huhu

oopppsss
beg i murah je..tapi nampak cantik pulak kat sini..huhu

aku ada try snap mcm ni utk zizul tp still senget..rasenye memang tempat ni senget..

huhu..ada byk lagi..tapi cukup la setakat ni...
pic2 ni di ambil dgn dslr zizul..aku pon ajar la dia mcm mane nak pakai sbb dia pon baru lagi..tp aku x reti la pakai nikon..hmmmm

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...