Followers

2011/09/06

movie kita ciplak idea luar??

Assalamualaikum

baru2 ni aku dgn zizul dah 2x pergi alamanda nk tgk wayang citer "Hantu Bonceng" tapi asyik penuh je..nak beratur aku rasa dekat sejam..sebab sekarang Putrajaya dah ramai orang..lagi2 time cuti..zizul la yg beria2 nak tgk...rasa pelik..bila masa dia ni layan citer Melayu???
lepas tu aku tengok la trailer dia dekat youtube...haha mcm best jgk...ingat nak tgk la sebelum masuk study ni kan..
kelakar..huhu..aku memang peminat zizan pon..
dan tengah sedap2 tengok ada pula trailer citer lain mcm "Bini biniku gangster" dan "Libas"..masa tengok dua2 trailer citer tersebut aku tetiba teringat citer dr korea dan shina....yelaa...citer pasal "Bini-biniku Gangster" tu rasa tiru idea citer Korea bertajuk "My Wife is Gangster" dan citer "Libas" tiru citer "Shaolin Soccer"



aku x kisah pon kalau diorang nak ciplak idea tuu asalkan citer tu best...hahaha...selain tu aku ada jg tengok trailer2 citer lain mcm ""aku Bukan Tomboy" , "Songlap" dan etc....tapi kebanyakan citer ni banyak pelakon yg same..Shahezy Sam(betul ke eja??) dan Shca(x tau eja nama dia)..

semua cite rni kelakar2...haha..xpe..aku memang suka tengok citer kelakar2 dari citer cinta2 yg merepek dan x best...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...