Followers

2011/09/16

new life in shah alam


assalamualaikum



hai kawan2..(tetiba teringat apis gemuk)huhu..dah beberapa hari x dapat on9 sbb x ada internet source..kalau ada pon sekejap je pakai broadband roomate aku..alhamdulillah dah selesai register utk study dekat shah alam..bermula la life baru dekat sana..rasa masih janggal lagi dgn life and the environment..studiomates aku pon dah berubah menjadi lebih ramai dan ada di kalangan mereka adalah senior2 aku masa diploma dulu..sekarang telah jadi studiomates!!!haha
dapat berjumpa dan berkenalan dgn lecturer2 baru yg totally berbeza dgn lecturer2 masa di perak..most of them dah tua2 dan lelaki2 yg suka ckp lepas tapi ok la buat masa ni...kelas dah bermula dan assignment pon dah dapat...yg x syoknya tiap hari aku akan selsema lagi..adoi simtom ni dtg lagi sbb aku dah lama x pergi berubat dgn homeopathy..or kurang vitamin? or sbb aku tido dlm bilik ber aircond?? hehe..

walau umah sewa tu agak jauh sikit dari fakulti even dlm seksyen 7 tapi umah aku tu kategori sgt selesa..kitorang tinggal kat tingkat atas dan sewa master bedroom yg dah ada bilik air nye..dan umah tu ada aircond dan katil queen..lepas tu tuan umah tu siap tolong belikan cerek air lagi...bilik air dia pula adashower heater..so nak mandi siang2 or malam2 pon xpe..cuma problem adalah tempat nak basuh baju..agak limited la..sewa sebulan ialah RM150 sebulan termasuk bil air dan elektrik..hmm mahal gak la..

dan yg best nye sem ni ada trip..satu ke Janda Baik Pahang dan satu lagi Bangkok...kata Prof Zaf(KiPP) yg juga lecturer Id kitorang..kalau nak buat trip kene buat proposal dulu,sbb kalau pergi jauh maybe dapat kebenaran lama..aku terpikir kalau dapat pergi China kan best..mcm yg Prof Sabriza cakap masa dia pergi Forbidden City...dia cerita pasal pengalaman dia kat sana..so rasa teringin nak pergi kan..huhu

ok x tau nak citer ape lagi..nak buat assignment..lepas ni akan jarang on9 sbb buzy dgn kerja..

*ok studio aku pulak x best
tata

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...