Followers

2011/10/01

sakit

Assalamualaikum

sejak masuk shah alam ni..aku asyik x sihat je..asyik selsema,sakit tekak dan ni dah masuk 2x aku demam..dan demam tu adalah tiap kali nak presentation..sabar jela..insyaAllah semua ada hikmahnya...dan hari ni aku masih baru nak baik...moga x adalah sakit lagi pasni..roomate aku pon dah pelik nape la aku asyik demam je..

assignment dah mula melambak..dan yg pelik utk subject Design..assigment 1st kitorg dgn 2nd ni cam pelik skit..1st assignment pasal self expression then 2nd pasal engine..yg ke 3 kitorg kene derive benda tu jd satu space...interesting kan...memang berbeza masa dekat perak..dan lecturer dia pon jenis x suka kitorang habiskan duit dekat printing..dia suruh kitorg kreatif dlm buat assignment dan presentation...media free...buat masa ni duit utk assignment agak jimat tapi duit utk belanja lain la yg mahalnye...huhu..

ok dah ...penat nak tulis..nak buat keje..ehh makan dulu..huhu...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...