Followers

2011/11/10

hipokrit ditutup melalui pakaian?

Assalamualaikum

warghhh aku benci betul la dgn banyak manusia yg hipokrit...kadang2 aku boleh terima la tapi kalau dah melampau mcm ni ehhhhh baik x payah la weiii...merujuk pada perkara di atas adalah kerana aku bengang dgn beberapa org manusia especially kaum sejenis aku yg hipokrit kat luar sane...dari dulu aku susah nak kawan dgn manudia bersifat mcm ni...ok ni cthnye sorang minah ni..artis la konon...nak kata popular x ada maknanya...ok muka cantik ko dah dpt pon masih x nak bersyukur kan..memang la aku tau kau seksi..aku pon tau ramai org kat luar sana seksi..x kesah pon...tapi aku bengang sbb ko ni Hipokrit!!! tengok la statement dia ni:

ok pompuan ni..magazine ni diterbitkan masa November 2010...memang la dia ada ckp pic ni dia pakai baju satu busana butik..tapi statement dia tu...last2 jadi mcm ni pulak kan...

ok ape cerita???

ni gambar dia kat majlah FHM Indonesia yg diambil Oktober 2011 yg lalu..aku dah edit sbb nanti kalau ada lelaki tgk takut kurang pahala lak..maybe dia ingat dia ni mcm Kim Kardashian kot..



baru x sampai setahun cakap x nak seksi lagi..tapiii
hipokrit!!!


ps:ok memang dia punya bantal tu sangat besar...sbb dia pakai maximum push up bra..ingatkan asli..hahaha..

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...