Followers

2011/12/10

suami seperti ini


Assalamualaikum

actually dah lama benar aku nak post pasal 2 org ni...hee...dari dulu aku bila tgk citer pasal dia...mesti aku berangan2 nak suami mcm diorang...lalala~
ok tgk ni..

Fahri --> Ayat-ayat Cinta

ok masa time diploma dulu kan,aku memang kerap gila tengok citer ni, sb aku jatuh hati pada watak Fahri
bila aku tengok citer ni hari2, rasa mcm dah jatuh cinta jek...haha..blh dikatakan hampir tiap hari aku tengok citer ni sbb nak tengok Fahri je
actually pelakon dia aku x minat pon...aku cuma minat watak Fahri yg dibawak oleh actor tu...


ok sgt suka scene ni..dah beratus kali tgk pon x jemu...hahahaha...
lagi seorang...ye citer drama paling ngetop bagi aku....sangat2 suka...dah banyak kali tgk jugak,dan x boleh ada org buka mesti aku nak tengok...


yeah ADAMAYA..ye citer ni memang sgt2 best,Sein aka Adam...memang best sgt berlakon dan watak yg dibawa memang hidup...sgt penyabar,bijak dan penyanyang...aku sgt suka masa dia melayan anak dia,amani...cute sgt...

ok tu je,nanti kalau en zizul tau jeles lak...ngehhhhhh~


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...