Followers

2012/02/22

result dah keluar

Assalamualaikum


result dah keluar...aku sangat2 la takut nak tunggu ketibaan hari ni..sbb ada member cakap Lecturer kata maybe ada yg fail dalam 5 or 6 orang...
lepas solat hajat malam tadi...aku pon tawakal jela...sbb bukan boleh buat ape2 lagi kan...yg penting aku kene kuat kan hati untuk terima keputusannya...aku tau aku belum bagi 100% full commitment sem lepas..yelakan ..mana x bengang bila nak buat kerja then lappy buat hal..asyik not responding jek...pastu gaduh dgn roomate lagi...hmmmmm...

aku kuatkan hati gak untuk tengok result...waaa..alhamdulillah..lulus jugak..tapi walau bukan dekan..aku bersyukur sangat2..sebab bagi aku ni langkah awal di shah alam..bukan mudah..sebelum ni aku takut sbb ada ramai gak yg x lulus masa batch zizul dulu...

sekarang ni aku dah biasa dgn environment kat shah alam..berbanding dgn dulu..so aku harap aku dapat buat dgn lebih baik sem depan..bagi aku dekan tu x penting...aku penah jadi student cemerlang waktu study dulu..dan dapat dekan waktu diploma..aku tau tekanan yg aku dapat kalau dapat dekan every sem....so lepas degree ni aku x harap untuk dekan..aku cuma harap aku dapat manfaatkn apa yg aku belajar ni lepas alam study...aku x nak lagi tertekan untuk pertahankan dekan..haha...aku nak free..lantak la orang nak kata apa...

walau bagaimana pun..tahniah pada mereka yg dapat dekan..dan alhamdulillah..result aku naik sikit dari waktu degree di perak dulu..alhamdulillah..tu yg aku lega sangat2...hee :)

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...