Followers

2013/01/10

Stress Jalan Raya

Assalamualaikum

memang betul di jalan raya boleh buat aku rasa stress sgt2..argh!!!
 
kenapa?
 
x kesah bawak laju tapi jangan bawak mcm orang giler..plis la..membahaya kan tau x...
 
sesuka hati masuk keluar..x bagi signal ke apa...
 
ada yg suka2 meluncur masuk line org..eee~rasa nak pijak2 je...kalau aku ni boleh membesar ala giant ..ku pijak2 dorang sampai kemik...
 
memang kalau drive ni bisa membuat orang jadi stress terbawak2 sampai kat rumah atau tempat kerja
 
cis!!
 
lagi satu aku x suka org block kete aku masa aku tgh parking dgn baik je..ikut law..dia plak sesuka hati block org baik ni kan...huh!!!pijak lagi!! prekkk...ceh!!
 
jadi la pengguna jalan raya yg bijak..kalau nak mati sangat pergi la minum racun ke apa..jangan bagi org lain plak yg mati atau cedera...kami ada insan2 yg kami kasihi tau!!
 
aku suka kalau ada polis trafik atau JPJ kat jalan raya sebab semua akan jadi budak baik...even lori atau truck pon x berani masuk line tengah...huhu

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...