Followers

2011/06/13

cuti yg bosan

nak kata cuti?? sbb aku x keje or study skrg..erm..hari2 hadap anak buah aku yg comel ni tp ganaz+nakal..susah nk dipegang dan kalau merengek kuat sangat2...aigoohh..kalau dulu aku nak sangat dpat anak lelaki utk yg first tps krg aku pkir baek pompuan..lembut..senang nk dgr ckp sket...tp semua tu rezeki kan...td mse tengah on9..dia x habis2 nak kacau2 lappy aku..ada je benda yg dia nk pegang...last2 aku buka tv astro..bia dia tgk puas2...x mau kacau aku..heii..

yaya..skrg road tax aku dah mati dan x dpt la aku nak kua sgt..duet pon xda ...keje x pangil2 lagi...tension je aku la...susah gak nak cr keje time cuti cmni...adoyai...hrmmm...

baru2 ni aku suka sngat mengira..its not about maths but i just make some simple calculation..hee..for da future laa...kira2 masa yg tinggal dan juga duet yg nak diguna bile aku nak kawen nt...pelik je bunyi kan...ish..aiman ni....aku tengah cas lappy dia tarik lak!!! grrr...naseb baik ko comel...kalau x dah lme aku urmmmmmmm...ish...x aman btul

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...