Followers

2011/06/20

My New Blog...

assalamualaikum

hai...aku bz dgn proses buat blog baru aku...nama blog tu ialah  
PRETTY ANGEL ATELIER...nama tu aku reka sendiri..nak cepat sangat..mula2 nak buat nama quriousity anna tp bila pikir2..cam x sesuai cuz tu blog jual baju2...

dah sampai masanye buat keputusan dgn tegas..yaa..
hari tu aku jumpa sepupu aku..bincang pasal bisnes dan dia ada bg nasihat jugak...alhamdulillah dia tlg aku cr supplier untuk product yg aku nak jual tu...

sekarang ni aku tgh buat survey...yaa...survey utk tau mana satu product yg pengguna nak pakai sekarang..aku x nak terus jual nt x ada org nak beli kan susah...lepas tu aku juga ada buat satu page baru dkeat facebook yg sama nama dgn blog baru tu...


wuarghh...penat la...sbb tu kali ni aku tulis simple je...tata

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...