Followers

2011/07/24

naik angin

semalam aku naik angin giler2..bukan salu aku mcm tu..tp bersebab..bila aku naik angin.aku mcm dah x kisah ape2..nak tumbuk ke tampar ke belasah ke..astagfirullah hal azim...bunyi mcm org x ada iman je kan..sbb tu kalau aku naik angin aku masuk bilik terus,bkn sbb aku nak sorok or takut dgn org tp aku takut dekat diri aku..nt entah ape lah aku buat..



sebab aku rasa marah sgt2,rasa mcmnak meletup..so aku kene la tenangkan diri ..n masa aku nak tenangkan diri..sure aku menangis time tuu..a LOT....sbb menahan marah nye pasal..n aku x dapat nak lepaskan


bila dah menangis giler2 camtu..aku teringat kat azizul..tapi dia bkn dekat sini..smlm dia bertolak ke Bali sbb ada study trip dgn lecturer..aku rasa sedih dan nak ckp dgn dia sgt2..tp bila aku pikir2..aku x nak kacau dia..aku x sampai hati susahkan hati dia..dah la jauh..msj dia pulak asyik kate happy je kat sane..

malam td dia kol n msj aku tp aku dah tido..aduii ape bangang nye aku tido mati x dgr..pastu pg td dia kol aku..pakai no kat sane..tanye sume ok x..aku just kate ok je..then soh dia blk la cepat..dia kate hr ni nak jumpa architect2 kat sane..melawat universiti architecture kat sane..jumpe student2..best nye la..b4 dis dia ajak aku pg tp aku nak duduk dgn sape?? aku bkn kenal sgt member2 pompuan dia..kalau kenal pon x rapat..

actually blh je aku tahan rindu tp mse aku dah naik angin nak meletup..pastu nangis cam org giler sorang2..aku amek sweater putih yg dia bg aku tu n peluk smbil nangis2..habis kene air mata n hidung aku tuu..pastu dpt plak msj dia kate tgh happy tgk persembahan org kat sne...
rindu nyeeeee






No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...