Followers

2011/08/04

Berbuka Puasa

salam

semalam aku bkn main happy teman Azizul berbuka..hari ni lak kene selsema dgn pening pale...smlm pergi bazaar,nth makan tu bersih ke x..or aku sakit sbb gerimis?..tp smlm memang seronok..walau kitorang makan atas rumput je dkt padang tepi tasik masjid Sultan Salehuddin..tp dah rasa best sbb mcm picnic je..even bkn candle light dinner tp kami ada spotlight!..kahkahkahkah....

tgh sedap2 makan dlm 10 minit tu gerimis pulak..pastu dlm 10 minit lg mula hujan renyai..aku dgn jijul angkut semua brg n sambung makan dlm kereta...haha..cian kan kitorang..lpas tu solat dekat masjid Sultan Salehudin tuu

masa dkt padang tu kitorang smpai awal dlm 645pm..x ramai sgt,aku segan tp jijul relax je,sbb kawasan dia kan..pastu baru berduyun ramai org dtg..tibe2 masa tgh syok bergambar dgn jijul dtg 2 org akak ni ..
dorang jemput pergi tepi tasik ada makanan free dan ada ceramah n solat mghrib berjemaah..rasenye cam best tp masalahnye kitorang dah beli makanan..akak tu kate seminggu dorang kat sane..

masa tgh nak makan,,tepi kitorang ada satu group besar,ramai..dlm 30 org berbuka same2..mcm seronok je..amek gambar rmai..mcm reunion...haa..aku dgn jijul pon ada amek pic tauu














hee...best sgt2 smlm..tp kitorang x plan pon nak berbuka kat sane..ingat nak jumpa member jijul nak amek gambar2 masa dorang kat Bali tp member jijul ada hal pulak...
kitorang ada plan lg nak berbuka same2...masa tu nak berbuka dkt Putrajaya pulak..hee~then solat dkt Masjid Besi tu sblm raya..maybe masa anniversary nt..hee~

p/s: adeiiii...sb kene gerimis smlm aku x sehat pulak hari ni..sakit pale n selsema.. :'(


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...