Followers

2011/08/22

budak sekolah

assalamualaikum

sbb baru2 ni aku asyik pening2 kepala jee..so umi suruh aku pg gunting rambut...aku pg la kat seksyen 7 shah alam tuu yg area Pak Li..ada byk Salon Rambut...mula2 masuk satu salon top ni tp penuh pastu cina je..then masuk satu salon ni nasib baik melayu pompuan..dan tgh x ada org..so aku gunting kat situ jela..

pompuan yg gunting rambut aku tu cantik sgt..mcm model..tp sexy sikit la..baik dan aku suka tgk muka dia..aku mtk potong pendek mcm rabut dia dan dia ada la borak2 sikit2 dgn aku..ingatkan dia ni sombong sbb muka mcm sombong sikit....rpenya ramah...

lepas dah siap potong tu..aku pon kate la "mcm masa sekolah je fesyen ni.."
then dia pon kata..
"eh umur u ni berapa??? i ingatkan u ni budak sekolah lg.."
aku pon jwb la..
"err...21 la sis.."
akak tu pon mcm terkejut..haha...erkk...adakah sbb aku ni mcm kecik sgt???hmmmm

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...