Followers

2011/08/22

Baju Raya ku

Assalamualaikum

huu...baru2 ni aku banyak tulis entry pendek2 dan yg bukan2 je..haha..
sabtu lepas aku pergi beli barang raya dgn azizul..dekat shah alam je..penat sgt2!!!! berjalan satu Alam Sentral pastu ke PKNS then to SACC Mall..pastu patah blk ke Alam Sentral!!!!

walau dekat2 je tp kalau jalan kaki memang penat k..lagi2 puasa..kaki aku nak terpatah rasanye...lepas tu kitorang pergi berbuka dkt alamanda pula,time ni nak tunggu masa berbuka kitroang book dulu then jalan2 pusing satu Alamanda tu...huu dah masuk berapa mall dahhh...

yg best nye aku dah ada baju raya tp aku beli satu je..:'(...lg pon kat uitm shah alam x ada la ketat sgt nak pakai baju kurung kan..so ingat aku nak guna untuk beli baju masuk sem je nt..
memandangan kat rumah nanti x ada mcm raya sgt pon(cuz of my sis)...btw..aku x jd beli warna hijau sbb design yg aku suka tu x ada dah size aku...(kan dah kata susah nak cr size xs)

yg x best nya..esok nya aku tunjukkan baju raya aku dekat umi..dia kata.."apsal baju raya ko ni tema Puteri Umno???"then aku pon....


:|

diam...
.
.
.
diam...
.
.
.



adoiiiiiiiiiii mcm mana ni..............
aku memang x perasan langsung....yela baju raya aku sama tema cam tahun lepas...merah..tapi kata umi baju aku ni sebijik mcm PUTERI UMNO....OMG!!!

walau aku dah 21 tapi aku x mengundi lagi...serius aku x sedar semua tuu..huu memang salah aku sbb x alert hal POLITIK pon...adoi..x best nya mcm ni..nak raya kan patut berwarna warni tp sekarang dah terbit kebatasan nak memilih warna baju...aku betul2 x suka....semua ni dah mencemar keceriaan aku dgn baju tu..cuma harap x ada sape yg perasan..plis la..aku nak pakai baju tu jumpa bakal mak abah mertua ku nanti....:(



p/s::tapi kan skrg kan tgh sale gila2..so sabtu ni aku nak shopping barang masuk u...hehe...


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...