Followers

2011/08/17

merajuk

assalamualaikum

ok aku tau aku pompuan..bese la kalau merajuk kan..tp bukan selalu dan x sesuka hati nak merajuk..adalah bersebab..sbb yg kukuh

b4 dis zizul call dan bg tau nak berbuka sama lagi rabu atau kamis ni tapi tiba2 malam td dia call dan bg tau x jadi..aduii..sedih tu ada tapi aku x masih boleh terima la sbb dia ada hal family tiba2 tapi kan yg buat aku terasa adalah bila dia bg tau aku yg Khamis ni birthday mak dia..so dia dgn family dia nak berbuka luar..aku rasa kecik hati sbb dia x jemput aku pon..

ok aku ni ngada2 kan..aku pikir mcm sedih la sbb kalau tu bufday kakak or anak sedara dia x pela kalau dia x invite tp ni mak dia nye important date kan..masa anak sedara dan ayah aku nye bufday aku jemput dia(even dia x blh dtg)...
tapi bila dia nak pujuk aku tuu dia kata sbb aku kan nak jumpa family dia raya nt..tp aku bengang la..alaaa...alasan!!!!!dulu kalau kua pergi naik cruise kat putrajaya tu boleh lak dia nak ajak kan..cuma aku yg x nak time tuu sbb dah malam..so nape kali ni x boleh???
then dia mtk maaf sbb dia kata dia x terpikir??? x terpikir???? hu??? memang la jawapan tu menambah cucukan pisau ke hati aku ni...

pas aku dah mention tu baru nak ajak..saje nak pujuk2..sorry aku ni jenis kalau situasi mcm ni..aku lbh suka org tu pikir sendiri..kalau aku dah ckp memang la aku x ada hati nak dtg..

cis statement ngada2 betul kali ni...


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...