Followers

2011/08/28

raya hmmm

Assalamualaikum

kalau la org lain rasa x sabar nak sambut hari raya..lain pula dgn aku..maybe sbb dah byk kali beraya dlm suasana x raya kan..raya first day nanti ramai x ada dekat umah...adik beradik aku yg dah berkahwin semua ke rumah mertua masing2 tahun ni...so agak sunyi la..sedih nye laaa...kakak aku yg umi masih belum bersalin lagi..kalau dia dah bersalin mesti rumah ni ramai kan..

jijul pula blik kampung dekat Perak selama seminggu...lagi la aku rasa sunyi..tambah lg..family aku raya first day duduk umah je..raya ke berapa baru kua..hmmm...dulu masa kecik2 raya lagi best..seronok sgt2..bila dah besar ni suasana dah x seceria dulu..dah x ada main mercun..duit raya dah x banyak mcm dulu...

lagi berapa hari je nak masuk study balik..banyak benda nak kene revise ni...aigohhh...godaan dah datang...Konsert K-Pop akan dtg...aku x penah ke konsert tp ni GD dtg...aigoohhhh....my little ex boy..sarang hae..sbb kita dah putus so i x dapat la nak jumpa u lagi...warghhhh!!!!(actually sbb ticket mahal~)

ohhh tidak..kene balik pada nak masuk study....takut3.....
mcm sebelum2 ni....aku berdoa agar aku pass..3.00 ke atas jd la...x nak below from that...aminnnnn...


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...