Followers

2011/08/21

shopping raya

assalamualaikum

penatttt..masih terasa smpai skrg...aku memang x suka berada dlm tempat yg penuh sesak dgn org smpai nak jalan pon susah..semalam pergi shopping raya dgn jijul di alam sentral shah alam..penat sgt2..nasib baik aku x terbuka kat sane..hahaha..

lepas beli baju dan tudung terus pergi putrajaya dan makan berbuka di alamanda..sesak jgk kat sana..kene book meja dulu nasib ada tempat..huhu...pastu masa nak solat tu ya Allah..ramai sgt2 dkt dlm surau tu smpai x boleh nak masuk..so aku dgn jijul pon nak bergegas keluar solat di Taman Warisan Pertanian...baru je nak pg parking terserempak dgn Aan,classmate Jijul dgn girlfren dia..Mira..borak2 jap pastu terus cepat2 pergi Taman tu..ada lg 10 minit nk habis waktu time tu..nasib baik sempat..pastu terus solat isyak
jijul lakk ajak tgk wayang..time tu aku dah penat sgt2..tp layan la dia ni jgk...kesian dia sbb layan aku pagi td shopping..so jaga hati dia la..tgk citer cowboy vs aliens..best jgk..haha
pastu balik..k tata..

p/s:sgt penat...malas...adioss

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...