Followers

2011/11/27

berulang lagi

Assalamualaikum

ia berulang lagi..


aku baru je balik dari shah alam..skrg pukul 2:01 am..aku sampai2 umah mak aku tanya kenapa aku balik lewat sangat..aku cuma kata ada hal tadi..actually aku x plan nk blk umah pon minggu ni sbb banyak keje..tapi bila pikir ape yg jadi..aku terus nekad balik..

kalau 4 jam sebelum ni aku nervous sbb nak buat persembahan id day, tapi skrg aku rasa sedih,sakit hati dan juga kecewa....kenapa? sbb perkara same yg aku x suka berulang lagi..

dulu ex bf aku..penah berlakon short movie..a love story dgn perempuan lain...citer tu akak aku yg buat..tapi sebelum aku couple dgn ex aku tuu..memang la aku x ada hak nak marah..cuma lepas aku couple dgn dia...bila ada org yg tengok citer tu..dorang akan membanding2kan aku dgn perempuan dlm tuu..atau pon dorang akan pikir itu la gf dia..o sbgai gf betul dia la kan..ape la yg korang rasa aku akan pikir? apakah perasaan aku bila bendu tu dah terjadi??
sbb tu aku memang blh mengalah la..tapi last2 terckp jgk yg aku kurang senang..bila ada mulut yg tiba2 nak sakitkan hati aku...so aku bincang then dia pon terima,dan aku pon terima la sbb bila pikir balik,aku x leh la nak bengang sgt sbb benda tu dibuat waktu before dgn dia

tapi kali ni aku x sedap bila zizul ada kata yg dia dgn kawan dia plan nk buat video yg lebih kurang sama la..aku pon ckp yg aku x setuju..dan dia agreed..tapi tiba2, baru2 ni dia bagi tau bnda yg sama...aku pon x puas hati la sbb bg aku dia dah mungkir janji dia..tapi dia pujuk aku dgn kata x ada scene yg lebih2, dan ia cuma lakonan semata2..ok memang lakonan..tapi skrg ni dia dah jd bf aku..bayangkan la perasaan aku bila tgk video dgn org ramai...mula2 memang aku adalah discuss benda ni dgn dia....mula2 aku x nak tgk tapi sbb malam tu aku kene buat performance,aku tertengok jgk la...

aku terkejut...KENAPA???? kenapa nak buat kat tempat kenangan aku dgn dia? kenapa nak guna lagu yg paling dia suka nyanyikan utk aku??? kalau dia kata cerita tu adalah utk aku...sorry..bagi aku tu cuma alasan utk tutup kesalahan dia...aku memang sedih sgt bila tgk scene dia dgn pompuan tu dkt tempat aku dgn dia penah ada kenangan manis...air mata tetiba je kua bila aku tengok...aku terus x tahan...aku sedih sgt bila pikir balik...sekarang dkt kepala aku..memori aku dgn dia kat sana dah mcm kene virus..aku dah x boleh...aku rasa mcm kisah aku dgn dia..yg tgh dipaparkan di satu skrin..dan tiba2 ada org lempar batu dan skrin tu hancur...jadi samar2..aku betul2 sedih..zizul seolah2 x hargai langsung kenangan tu...perlukah dia buat benda yg same dgn org lain???

aku betul2 kecewa...

lepas ni aku x tau la mcm mane nak berhadapan dgn dia...xtau sama ada aku masih boleh layan dia mcm dulu ke x...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...