Followers

2012/08/05

Spaghetti Meatball with Mozarella Cheese

Assalamualaikum

aduii bulan puasa ni asyik mengidam nak makan macam2...aku mula start try makanan western masa bekerja di Deli France..sbb sos nya x tahan lama..so kalau ada lebih aku mesti bawak balik...haha...so aku buat experiment dgn letak blackpaper chicken dgn mozarella cheese..dan sos pilihan aku mestilah bolognese...

tapi baru2 ni sejak aku bersama dgn zizul..(dia suka spaghetti)...dia salu masakkan utk aku..kadang2 lain2 resepi dia...ada yg goreng...dah ala fusion pula...aku ni perut kecik tapi selera besar...kira aku suka rasa2 jela..bukan jenis suka makan sampai banyak2...

biasanya kalau di cafe2 or restaurant2 diorang letak parmesan cheese tapi aku lebih prefer letak mozarella cheese...heee...lagi sedap....

and thanks to him..dapat makan dekat pizza hut..not bad...cuma kedekut meatball n x guna mozarella..haha...

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...