Followers

2012/09/15

aku masih boleh

Assalamualaikum

entah kenapa..sem ni aku berasa sgt malas...tak tau la..mungkin sebab dah nak masuk tahun akhir? atau aku memang "in lazy period"?

actually aku rase sbb aku nak lari dari masalah2 yg menimpa kat sekeliling aku yg buat kepala otak aku rasa mcm nak pecah aja..dan aku rasa sunyi..duduk umah sewa sorang2...walau zizul salu dtg jenguk tapi bosan jugak x ada kawan nak bercakap selalu...

bila aku stress aku rasa nk tgk wayaaaaangg aje..-,- rasa semua ceita dalam wayang aku dah habis tgk..sampai aku tgk 3x satu citer..haha..

aku tau kita x boleh halang org lain utk buat keputusan..tapi perlu ke korang babitkan orang lain dalam masalah ko? aku kalau ada masalah aku try utk settlekan sendri...aku x nak lah susah kan orang2 lain mcm mak ayah...

dan walau sekeliling aku x ramai kawan,...tapi bkn bermaksud aku x ada kawan..so far aku masih boleh hidup sebab aku x sombong...aku masih boleh selesa dgn orang sekeliling aku....

dan di mana2 pon aku rasa masih boleh hidup...


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...