Followers

2012/09/04

You Got Me

Assalamualaikum

memang baru2 ni aku ada sedikit masalah..ok actually the heavy probs.....sometimes they are just wanna push me harder..make me sink...deeply...most of the probs are not mine..they did it in their way, but i feel like i was influenced by them when it become worst..arghhhhhhhhhhhhh

dan aku tahu..kadang2 aku terlepas pada zizul..i know...my bad..sian dia kan...salu kene jadi tempat lepas geram dan marah aku..im sorry...aku rasa dia pon dah dapat tau dan faham..dan ini buat aku rasa sgt2 sedih..aku rasa mcm x layak untuk dia..

walau aku x mengadu..bukan bermaksud aku tak ada masalah...adakah sbb aku terlalu pandai uruskan masalah aku sampai korang rasa aku ni boleh ditolak2? 

ni la antara sebabnya aku mahu cepat bernikah..aku penah citer sikit pada kakak aku yg dah kawin...dan dia cakap.."an..kahwin..."

yup dats the idea...but ...i donno wat to do...inside..i feel so insecure..how long it will be?



help me


ya Allah.. 
 


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...