Followers

2012/06/28

Jika kekasihmu diminati Gay

Assalamualaikum

ow apa perasaan korang la yek?

bila kau dapat tahu yg kekasih korang pernah diganggu oleh gay...euwww...aku rasa nk tergelak pon ada...rasa takut dan geli semua keluar dari celah urat saraf aku...

2 hari lepas aku terjumpa seorang new bride designer ehem2,agak femes loh sekarang...masa tu nak balik dan aku n zizul baru keluar studio..aku ternampak dia dan bagi tahu zizul nak jumpa dan tanya dia pasal nak minta tolong buat baju utk tunang nant...zizul masa tu tengah nak kunci pintu..dia kata ..hmm xpayah lah suruh dia buat..nanti kita beli..aku betul2 x puas hati dgn jawapan zizul lalu tinggalkan dia dan terus pergi dekat designer tu....

aku pon tanya la dekat dia...boleh  tolong buat x?..ala kan kita satu course..junior senior...tapi bila dia nampak zizul muka dia mcm lain jek..dia pon mcm x nak pandang dekat zizul...dan kata slot dia dah penuh..hmmm masa tu aku  xa da pikir apa2 negatif pon....zizul diam je n cuma pandang aku..dan cakap 'jum'..rasa x puas hati dengan zizul...sebab aku ingat dia mcm x berminat jek..

lepas tu esoknya aku datang lagi ke studio dengan zizul utk study history...dan zizul pon cerita kat aku kenapa dia mcm x nak bagi aku buat baju tu dekat designer tuu...(sbb nk pujuk aku majuk)

rupanya designer tu dulu penah curi2 mtk no phone zizul dekat orang dan salu text zizul..mula2 zizul pikir mcm sekadar kawan antara junior n senior tapi lama2 rasa pelik pula bila dia salu text utk benda yg x penting dan guna kata ganti diri nama "kitew"..cara dia buat zizul rasa x selesa jek...sbb zizul straight ok~

cth dia tanya zizul "mcm mane zizul nye project ok x?"..."zizul sihat x?"  dan cakap "euww awak ni sombong sebab x nak tegur kitew tadi"

pastu ada banyak lagi tapi tak patut utk diceritakan dekat sini...

-..-'



then...

aku :  x naklah buat baju dekat dia ...errrk..
zizul : haa tau pon...tula degil x nak dengar cakap orang..

aku salu ingat dia ni maybe walau laki lembut tapi mesti dia straight..tapi..hmm...harap dia dah berubah sekarang...



No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...