Followers

2012/06/23

Luahan Ibu Amalina Che Bakri

Assalamualaikum


mungkin cerita ni dah basi..tapi actually aku terbaca kembali citer ni..bila amati betul2 aku rasa pelik dgn luahan Ibu Amalina ni..

“Anak saya memang tidak bertudung. Orang hanya tengok gambar dia semasa dia bersekolah menengah. Waktu itu dia memang bertudung ke sekolah,” katanya.

“Saya bukan semata-mata nak membela anak saya. Sebagai ibu, saya juga tentu tak akan terima jika berlaku sesuatu yang tidak baik kepada anak saya. Namun saya tahu dia macam mana. Gambar yang disebar itu, saya sendiri yang rakam sewaktu kami bercuti bersama rakan-rakan anak saya di Paris tiga tahun lalu. Malah seluar yang dia pakai itu, saya sendiri yang beli,” kata Penolong Kanan I Sekolah Menengah Kebangsaan Johor Jaya, di sini.



maksud dia..dia sendiri belikan seluar yg menampakkan peha anaknya? adakah seorang guru sekolah menengah sokong anak dia pakai mcm ni??

aku x kesah Amalina nak pakai apa pon..atau dia nak jadi mcm mana pon..cuma aku pelik dengan pengakuan emak dia...cikgu kOT~

No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...