Followers

2013/01/05

2013

Assalamualaikum



actually sekarang tengah study..esok paper last Project Management..kira subject susah gak la..tapi aku ni jenis kalau tgh stress aku buat benda lain..hehe time2 cmni nk tulis blog..gatal!

sekarang ni dah masuk 2013..another 1 year..im getting old..:'(

maaf..sy  masih x percaya..aigoh...23??? kalau dulu aku bygkan org berumur 23 tu dah tua k..dah taraf WANITA!! 23 tu mcm utk mereka yg dah matang dan tinggi~

serius aku x percaya..arghh rase nk nangis~(tiba2) ...ye aku memang x sedar diri..aku ni dah 23 tapi aku rasa mcm baru 19.. :P... lg 2 tahun umur aku 25..time sure fly fast..

so plis la birthday nanti silaaaaaaaaaaaa jangan WISH!!!argh maybe time tu better aku deactivate account FB seminggu ...

apa pon aku berdoa agar tahun ni aku dapat belajar lebih byk dari sebelum ni...dapat menjalani kehidupan lebih baik..semoga juga kebenaran akan terbuka...

amin..

ps: semoga aku dapat habiskan sem 8 nt dgn jayanya..semoga tiada masalah dan dapat grad pada waktunya...amin...waa teringin BERKONVO!!! sure aku nangis time tu...touching lebih xpe..sb aku pompuan k..haha


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...