Followers

2011/12/20

our first anniversary


asssalamualaikum

pada tanggal 18 Disember 2011 lepas,telah rasminya aku dan zizul telah bersama selama SETAHUN...yeah alhamdulillah...

ermm banyak benda terjadi...kalau sebelum ni aku sangat menunggu detik 18 disember ni,tapi ape yg terjadi x seperti yg aku idamkan....nape? sbb ASSIGNMENT~mcm nak giler la aku buat assignment tanpa henti,sampai x makan,x tido dan lebih teruk sampai aku termuntah2,masuk angin dan sakit bahu yg melampau...(mood:tengah pakai koyok sekarang)

dalam beberapa hari ni aku menjadi zombie...kami semua jadi zombie satu studio...haha...yg paling teruk aku x pegi kelas design dah 2x..teruk kan aku..actually hari first tu x pegi tu sbb ape nth aku  dah lupa ...haha...hari kedua bukan x pergi tapi sbb dah terlewat sampai,lecturer dah balik...ermmm En Hanif,kelas kita kan patut habis jam 5.30pm,nape pukul 4 encik dah balik???

dan paling teruk lagi sekali ialah,lepas tengok salah seorang member studio aku punye kerja yg bernama Khoo Chai,aku terus rasa nak tukar design aku..ya Allah teruk gile la aku punya kalau nak dibandingkan dia...maybe sbb dah lama x pergi studio so aku x tau mcm mane progress kawan2 yg lain..si Faris punya pon dah power giler...tiba2 aku rasa down dan mcm terjaatuh dalam lubang yg bernama "Repeat"



wuarghhhhh x nak!!!!



ok yg membuatkan aku slow buat projek ni ada 2 sebab
  1. sebab lecturer asyik nak reject project  org...mula2 dia kate dah ok masa crit pastu bila KP datang terus kate x Ok...erk!? 
  2. 3d.......ok dah lame aku tinggal buat Skecth Up sbb kat Perak lecturer suka tengok manual tapi kat sini lecturer suke dua2,dan aku dapat lecturer yg suka 3d....ow...aku terpaksala belajar balik..revise...revise!!!akhirnya jadi jugak lepas 4 5 kali aku buat kan...huh!
 so masa aku rushing buat kerja,bygkan dua hari je ada masa utk selesaikan masa yg sebulannye work..lantak la sbb bila aku pikir balik masa 2nd projek lectuer x suka pon sculpture aku tapi lepas aku buat sendiri,buat betul fokus giler2..last2 masa present lecturer suka aku nye sculpture...so aku rasa better aku tunjukkan yg final terus kan kan....hee


tapi yg membuat aku lebih bengang n tension..sedang zombie ni masuk ke bilik lecturer  utk present,dia pula cuma ambil masa x sampai 2 minit utk belek2 kerja2 aku pastu cop!
ehhhhhhhhhhhhh kerja aku tu buat 2 hari x tido langsung tau...sedihnyer...

dan tiba2 aku terpikir "nape aku ambik course ni???"

.
.
.
ok back to the story..zizul kata dah takdir aku ambik course ni..kalau x nanti aku mesti x dapat jumpa dia kan kan...hihi....

actually a week before the date~aku dan zizul telah bekerja keras utk buat video..huuu...tengah bz buat assignment kat studio dapat call dari Aan...director of Truemoment tu...huuuu rushing sgt time tu,kitorang buat dua hari,mula2 buat kat I-city tempat first date kitorang dulu...huhu..time tu dalam storyboard citer tu nak kan tempat yg crowded...dan....amek kau! memang crowded giler time tu....hahahaha...
so malu sangat2 nak acting,aku keras ibarat kayu tapi zizul relax je sbb dia dah biasa kan kan..then esoknye sambung lagi...urghh x sangka nak acting ni penat tau...sangat penat...nasib baik aku ni x cantik,so x payah la jd actor...hahaha

even video tu x 100% mcm yg aku imagine tapi ak puas hati la sbb videography dia cantik..credit to aan..thanks sangat n sorry for the late payment...huhu...biasala tengah final n hujung bulan kan...

ok video tu aku x post lagi kat fb...ermm maybe x post kot sbb aku rasa malu giler la,dgn muka penat,lesu dan terus pergi buat video tu...aku rasa segan,muka x jaga langsung masa final ni...haha....

tapi kitorang dah ada official video...yeah...story video tu citer pasal mcm mane kitorang kenal n our first date...best tau...hehe..puji sendiri..kekekke...

ok harapan aku adalah..semoga hubungan ini adalah yg terakhir dalam hidup aku dan zizul....amin....

some pic of that day...masa tgh shoot tu,time ni scene zizul sorang2...


ni pulak teaser utk aku n zizul...hmm ape motif dgn KFC ni? aku xtau la ni semua idea aan..tapi cantik...aku suka...


heee happy anniversary Mr Azizul ...>-<...


No comments:

Post a Comment

komen dengan bijaksana..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...